سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024

حوزه علمیه خراسان در چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد حضور یافته است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان، مسئول دفتر فرهنگی - تربیتی حوزه علمیه خراسان درگفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی این حوزه با اعلام این خبر افزود: حوزه‌ علمیه خراسان در این نمایشگاه به ارایه فعالیت‌های فرهنگی خود در زمینه‌های دینی و تربیتی پرداخته و آثار هنری و فرهنگی طلاب این حوزه را به بازدیدکنندگان معرفی کرده است.

وی با تاکید بر توانمندی و خلاقیت طلاب جوان حوزه علمیه خراسان در عرصه‌های گوناگون خاطرنشان کرد: منتخبین از مقالات پژوهشی، کتاب، پایان‌نامه، مقاله، نشریه، نرم‌افزار، فیلم‌نامه، شعر، قصه و نگارگری طلاب این حوزه از جمله آثار ارایه شده در این نمایشگاه می‌باشد.

حجت‌الاسلام سبزیان ارایه خدمات مشاوره‌ای را از دیگر برنامه‌های این دفتر در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه خراسان در این نمایشگاه با 5 غرفه، مشاوره خانواده، مهد قرآن، پرسمان قرآنی و معرفی حوزه در خدمت بازدیدکنندگان می‌باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این غرفه‌ها کتابت قران کریم توسط بازدیدکنندگان از دیگر برنامه‌های دفتر فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان می‌باشد اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در نمایشگاه، مسابقه کتبی نیز برگزار و به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود به برندگان اهدا خواهد کرد.

گفتنی است نمایشگاه قرآن و عترت از 12 تا 17 شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از ساعت 17 تا 23 دایر می‌باشد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha